Naravoslovje in tehnika – sreda, 6. 5.

Včeraj si spoznal-a lastnosti snovi. Za domače delo pa si poiskal-a lastnosti različnih materialov.

lastnost / material
trdota / kamnine, železo, les…
okus / sladkor, sol…
magnetne lastnosti / magnet…

Najbrž si jih napisal-a še več. Danes se boš odpravil-a na pot raziskovanja. Kaj pomeni beseda ločevanje? Razmisli in odgovor napiši v zvezek.

Ločevanje snovi

Ločuješ? Znaš ločevati? 

Učiteljici pogosto dobiva odgovor: “Znam ločevati.” Pa je to res?
Danes se boš potrudil-a in raziskal-a, kako na ekoloških otokih ločujemo snovi? Nariši zabojnike in napiši kaj vse dajemo vanje (5 primerov). Besede zapiši kar v zabojnik. 

En zabojnik na sliki manjka. Kateri? Pobrskaj po internetu ali kakšni drugi literaturi in napiši kaj vse dajemo v zabojnik, ki manjka. Naštej vsaj 1o primerov, ki sodijo vanj.

Ne ločujemo samo odpadkov. Ločujemo tudi druge snovi. Ločujemo jih z različnimi postopki in na različne načine. S katerimi in kako?
Oglej si posnetek Ločevanje snovi 3-2. Nove pojme, ki jih boš spoznal-a je zapleteno razložiti, zato si za začetek izpiši katere snovi na posnetku ločujejo in s kakšnimi postopki.

Prijetno delo želiva.

Ta vnos je bil objavljen v Redni pouk. Zaznamek za trajno povezavo.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja