Včeraj si spoznal-a lastnosti snovi. Za domače delo pa si poiskal-a lastnosti različnih materialov.
lastnost / material
trdota / kamnine, železo, les…
okus / sladkor, sol…
magnetne lastnosti / magnet…
Najbrž si jih napisal-a še več. Danes se boš odpravil-a na pot raziskovanja. Kaj pomeni beseda ločevanje? Razmisli in odgovor napiši v zvezek.
Ločevanje snovi
Ločuješ? Znaš ločevati?
Učiteljici pogosto dobiva odgovor: “Znam ločevati.” Pa je to res?
Danes se boš potrudil-a in raziskal-a, kako na ekoloških otokih ločujemo snovi? Nariši zabojnike in napiši kaj vse dajemo vanje (5 primerov). Besede zapiši kar v zabojnik.
En zabojnik na sliki manjka. Kateri? Pobrskaj po internetu ali kakšni drugi literaturi in napiši kaj vse dajemo v zabojnik, ki manjka. Naštej vsaj 1o primerov, ki sodijo vanj.
Ne ločujemo samo odpadkov. Ločujemo tudi druge snovi. Ločujemo jih z različnimi postopki in na različne načine. S katerimi in kako?
Oglej si posnetek Ločevanje snovi 3-2. Nove pojme, ki jih boš spoznal-a je zapleteno razložiti, zato si za začetek izpiši katere snovi na posnetku ločujejo in s kakšnimi postopki.
Prijetno delo želiva.